Gister ontvingen wij voor de tweede keer Johan van de Gasunie bij het UMCG Kanker Researchfonds. Ruim anderhalf jaar geleden overhandigde hij ons al een cheque van €1.000, en ook dit keer koos hij weer voor ons als goed doel.

Binnen de Gasunie kunnen medewerkers een onveilige situatie melden. Als deze melding terecht blijkt, mag de medewerker een goed doel kiezen dat een donatie van €1.000 ontvangt. Johan koos opnieuw voor het UMCG Kanker Researchfonds, een gebaar waar wij ontzettend dankbaar voor zijn.

Dankjewel Johan, en dank aan de Gasunie voor deze mooie en waardevolle actie!

Tweede donatie van de Gasunie voor het UMCG Kanker Researchfonds