Marion Siebelink van het UMCG Transplantatiecentrum was te gast bij het programma Spraakmakers op NPO Radio 1.
M. Siebelink bij het programma Spraakmakers op NPO Radio 1

Ze sprak over het onderwerp “Hoe kun je een donor bedanken?”
Steeds meer mensen zijn donor en er vinden steeds meer transplantaties plaats. Artsen zijn daar erg blij mee en vragen zich af hoe zij de donoren en hun nabestaanden kunnen bedanken.
Een vraag die centraal staat tijdens een bijeenkomst op 17 oktober van de Medisch Ethische Commissie van de Nederlandse Transplantatie Vereniging

Beluister het fragment:

Marion Siebelink over Hoe kun je een donor bedanken I NPO1