• Home
  • Contact
  •  NL 
  • Login medewerkers
  • mijnUMCG

Gesprek met Patiënteninformatie

Print 

Heeft het persoonlijke gesprek het probleem niet opgelost? Of kunt of wilt u niet persoonlijk praten met de betrokkene? Dan kunt u contact opnemen met de afdeling Patiënteninformatie. Dat kan op 4 manieren:

  • Bel tijdens kantooruren naar (050) 361 33 00.
  • Mail naar Contact.
  • Stuur het klachtenformulier naar ons. Dan nemen we contact met u op.
  • Ga in het ziekenhuis tijdens kantooruren naar de receptie in de centrale ontvangsthal en vraag naar een medewerker Patiënteninformatie. U kunt aan de medewerker vertellen waar u mee zit. Dit gesprek is vertrouwelijk: de medewerker vertelt uw klacht niet aan iemand anders.

Als de medewerker Patiënteninformatie u niet zelf verder kan helpen, kan de medewerker u adviseren om een klacht in te dienen bij de klachtenfunctionaris. Dit is afhankelijk van wat voor soort klacht u heeft.

Bij behandeling UCP

Als u behandeld wordt in het UCP kunt u uw klacht ook bespreken met een patiëntenvertrouwenspersoon (pvp). De pvp kunt u van maandag tot en met donderdag tijdens kantooruren bellen op 0900 444 88 88. U leest meer over de pvp op de pagina’s van het UCP en op de site van de Stichting PVP.

Volg ons op sociale mediaFacebook Volg ons op LinkedIn Twitter Youtube Instagram