•  NL 
  • Login medewerkers
  • mijnUMCG

Terugkoppeling van de werkgroep bijeenkomst op donderdag 7 februari

Print 
13 februari 2019

​We kunnen terugkijken op een geslaagde werkgroep bijeenkomst!​

Terugblik naa​​r vorige bijeenkomst

De opdracht leek simpel, beschrijf in 10-12 items wat je werkzaamheden zijn bij jou op de afdeling, maar het pakte in de uitvoering toch anders uit. In de praktijk bleek het lastig om tot een goede formulering te komen. Waar moet de EPA aan voldoen?, wat valt er wel/niet onder etc.

De projectleider heeft naar aanleiding van bovenstaande vragen contact gehad met de landelijke EPA werkgroep, we krijgen veel vrijheid, boodschap; “niet teveel in kaders denken, maar wat is er nodig voordat een nieuwe collega inzetbaar is en waarvoor is deze dan bekwaam.”

Er wordt een korte PowerPointpresentatie gegeven om zo enkele ideeën op te doen. De presentatie geeft veel verheldering en handvaten om aan de slag te gaan met een eerste inventarisatie van de mogelijke thema’s van de EPA’s.

Aan​ de slag

​Na de lunch gaat iedereen in de sub werkgroepen aan de slag:

  • ​Medium Care
  • Cardiac Care
  • PACU/Recovery
  • Ambulance
  • Spoedeisende hulp
  • Intensive Care​

Aan het eind van de middag kunnen we zeggen dat iedereen een mooi begin heeft kunnen maken met de eerste identificatie van de thema’s. ​

Tot ​slot

In week 7 (11 februari – 15 februari) ontvangen jullie  het materiaal vanuit de werkmapjes (handleiding, handvaten, raster t.b.v. inventarisatie thema’s  etc.) digitaal.

Tevens ontvangen jullie dan de eerste aanzet van de thema’s en een opdracht om mee aan de slag te gaan in voorbereiding op de volgende bijeenkomst op dinsdag 5 maart aanstaande.

Na dinsdag 5 maart aanstaande en hopen we jullie de eerste concept thema sets van de EPA te kunnen presenteren. ​