• Home
  • Contact
  •  NL 
  • Login medewerkers
  • mijnUMCG

Afmelden

Print 

​Het succes van uw revalidatie hangt voor een groot deel af van uw inzet. Het is daarom belangrijk dat u uw therapierooster volgt en geen afspraken overslaat of afzegt. Als u afspraken afzegt gaat dit ten koste van uw revalidatie. Afgezegde afspraken kunnen we namelijk niet altijd opnieuw inplannen. Houd daarom bij het plannen van andere afspraken rekening met uw therapierooster.

Onze collega’s van de planning zorgen ervoor dat uw rooster zo goed mogelijk is afgestemd op uw revalidatieprogramma en de beschikbaarheid van uw behandelaars. Geef voor de start van uw revalidatie aan of u andere belangrijke afspraken heeft waar de planning rekening mee moet houden. Dit kunt u doorgeven op het formulier dat u bij uw aanmeldbevestiging krijgt of doorgeven aan het Patiënt Service Team (PST) via het telefoonnummer (050) 361 76 95.

Ziek of andere belangrijke reden

Als u ziek bent of vanwege een andere belangrijke reden niet kunt komen, meld u dan zo snel mogelijk af bij het Patiënt Service Team (PST) via het telefoonnummer (050) 361 76 95. Het Patiënt Service Team brengt uw behandelaars op de hoogte van uw afwezigheid.

Als u meerdere keren afwezig bent, nemen we contact met u op.

Wordt er een nieuwe afspraak ingepland?

Als u een eenmalige afspraak afzegt, zoals een intakegesprek, maakt de planning een nieuwe afspraak. U moet dan wel rekening houden met een eventuele wachttijd. Als u een afspraak afzegt die u wekelijks heeft, maken we in principe geen vervangende afspraak.

Langere tijd afwezig

Als u langere tijd afwezig bent, bijvoorbeeld omdat u vakantieplannen heeft, dan is het verstandig om dat ruim van tevoren aan te geven bij uw revalidatiecoördinator. We kunnen dan de periode dat u afwezig bent en de revalidatie zo goed mogelijk op elkaar afstemmen.